Indtast din registrerede e-mail:
Indtast ny adgangskode:

Velkommen til

kokkedal
​køreskole

Hvis du vil tage dit kørekort i Nordsjælland, så er Kokkedal Køreskole stedet.

Vi tilbyder kvalitetsbevidst undervisning og kvalificerede kørelærere.

Kørekort hos erfaren kørelærer på Kokkedal Køreskole ​

Er det blevet tid til at tage bil kørekort B, og leder du efter en kørelærer? Hos ​Kokkedal Køreskole ​tilbyder vi underholdende teori og køretimer. Få et overblik over vores priser for lovpakke og andet godt under siden "Kørekort til bil"

Vores trafikskole er centralt placeret i Nordsjælland, og vi ligger tæt på offentlig transport samt NGG. Vi har elever fra blandt andet Kokkedal, Fredensborg, Hørsholm, Rungsted, Nivå og omegn. Du er velkommen til at kontakte os for at høre mere om Kokkedal Køreskole og for at få en snak med en kørelærer. Du kan ringe på telefon​ 3032 4966​ eller du kan skrive til e-mail​ kontakt@kokkedal-koreskole.dk.

Vi er på de sociale medier​

Passioneret køreskole med fokus på gode og sikre kørevaner​

Vi tilbyder bil-kørekort (kategori B), og det kan både være et nyt kørekort eller generhvervelse. Du kan altid forvente at møde en passioneret og erfaren kørelærer, der fra begyndelsen lærer dig gode og sikre kørevaner.

Vi tilbyder undervisning ved hjælp af både video, billeder og tavle, og gennem samtale og gruppearbejde bliver du som elev inddraget i undervisningen. Det gør undervisningen mere personlig og social. Samtidig er der masser af muligheder for at stille spørgsmål.

Lovgivning om kørekort til 17-årige

Du må tidligst starte 3 mdr før du fylder 17 år. Når du så får dit kørekort som 17 årig, må du KUN køre bil når der sidder en erfaren bilist ved siden af dig med minimum 10 års erfaring, minimum 30 år gammel, er ædru og ikke har fået frataget sit kørekort enten betinget eller ubetinget inden for de seneste 10 år.

Når du skal have en ledsager ved din side, så skal du som fører også have denne ledsagerblanket med i bilen i udfyldt stand. Ledsageren skal selvfølgelig opfylde kravene der stilles for ledsageren. Reglen er kun på prøve, men fortsætter ind til man har besluttet noget andet, hvor man så vil vurdere om man skal fortsætte i samme dur.

​Kontakt os

Kokkedal Køreskole

CVR-nummer: 29124442

Havrevænget 107 2980 Kokkedal

Klik her for rutevejledning

Tlf.: 3032 4966

E-mail: kontakt@kokkedal-koreskole.dk

helsingør kørelærer logo

​Om os

Vi er en passioneret køreskole i Kokkedal i Nordsjælland. Vi tilbyder bil-kørekort (kategori B), og det kan både være et nyt kørekort eller generhvervelse.