Indtast din registrerede e-mail:
Indtast ny adgangskode:

HAR DU VÆRET UHELDIG AT MISTE DIT KØREKORT, KAN VI HJÆLPE DIG PÅ RETTE VEJ IGEN! DER ER 3 FORSKELLIGE FRAKENDELSER AF KØREKORTET:

Den ene er: Betinget frakendelse

Hvilket vil sige at du må beholde kørekortet, betinget af at du består en ny teoriprøve og køreprøve. Du vil modtage et brev i din e-boks fra politiet, hvori der står en dato, at du senest skal have bestået begge prøver. Du har som regel 6 måneder til at få det overstået.

Kom i god tid, ellers kan vi have svært ved at nå at bestille prøverne inden dato.

Den anden er: Ubetinget frakendelse

Dette er den slemme. Her tager politiet dit kørekort, som du så på ny skal generhverve, ved at bestå en teoriprøve og en køreprøve.

I mellemtiden må du så ikke længere køre bil og må så vente på at politiet får færdigbehandlet din sag og du modtager et brev i din e-boks om at du må generhverve dit kørekort.

Den tredje er: Kørselsforbud

Denne regel gælder kun for helt nye bilister, der inden for de første 3 år mister kørekortet. Du skal gennem et helt særligt undervisnings forløb, der minimum skal indeholde 8 teorilektioner og 8 kørelektioner.

For alle 3 frakendelser gælder denne regel:

Er du blevet taget for sprit- eller narkokørsel, skal du gennemføre et særligt ANT-kursus. Du skal selv kontakte Borgerservice for at få oplyst hvor du kan tage dette kursus.

Teorikursus (adgang i 1 år)

2.400 kr.

KUN adgang til vores "Elev login"

200 kr.

Prøvegebyr til staten (Prisen er lige steget pr.

d.1 januar 2024)

1.170 kr

Administrationsgebyr

100 kr.

Leje af bil til praktiskprøve

1.000 kr.

Rutine kørsel af 45 min.

525 kr.

Rutine kørsel af 60 min.

700 kr

Rutine kørsel af 90 min.

1.050 kr.

Priserne er vore aktuelle priser og er ikke et bindende tilbud.

Der tages forbehold for prisændringer, som sker hvert år d.1/1

Vi er på de sociale medier​

​Kontakt os

Kokkedal Køreskole

CVR-nummer: 29124442

Havrevænget 107 2980 Kokkedal

Klik her for rutevejledning

Tlf.: 3032 4966

E-mail: kontakt@kokkedal-koreskole.dk

helsingør kørelærer logo

​Om os

Vi er en passioneret køreskole i Kokkedal i Nordsjælland. Vi tilbyder bil-kørekort (kategori B), og det kan både være et nyt kørekort eller generhvervelse.

Du kan altid forvente at møde en passioneret og erfaren kørelærer, der fra begyndelsen lærer dig gode og sikre kørevaner.